Какво е фулфилмънт? Процеси, видове и предизвикателства (Част 2)

Вече ви разказахме какви са спецификите на обработването на поръчките, по-познато и като фулфилмънт (виж тук). Днес ще вникнем по-дълбоко в темата, като разгледаме двата фулфилмънт модела – самостоятелното обработване на поръчки и работата с външен изпълнител. Ще се запознаем отблизо с предимствата и недостатъците на всеки модел, но ще споменем и основните предизвикателства, с които всеки онлайн търговец се сблъсква.

Прочетете още

Аутсорсингът като част от стратегията за оцеляване в обстановка на пандемия

Пандемията трансформира редица индустрии – от търговията на дребно и транспорта, чак до образованието и здравеопазването. Много компании осъзнаха, че стратегиите им за оцеляване не успяха да се справят с мащаба на последиците от коронавируса. Намаленият паричен поток, който отчитат редица бизнеси, се дължи главно на забавяне в поръчките или трудности при обслужването на клиенти.

Прочетете още

Какво е фулфилмънт? Процеси, видове и предизвикателства (Част 1)

От потребителска гледна точка, времето за доставка е определящ фактор за избора на онлайн търговец, от който да се пазарува. Така например, някои потребители отказват поръчката си, защото доставката се бави твърде дълго. Други дори не биха посетили отново сайта на определена марка, ако са останали разочаровани от качеството и бързината на доставката.

Прочетете още

Топ 5 предимства да прехвърлите обработката на поръчките си на специализирана компания / фулфилмънт център

Всеки собственик на онлайн бизнес рано или късно се изправя пред необходимостта да прехвърли част от работата и задълженията си на външен изпълнител. И въпреки че това решение обикновено е съпроводено с известна доза недоверие от страна на собственика, то се превръща във все по-често срещана практика.

Прочетете още

Телемаркетингът – ефективен начин за привличане на клиенти

Откриването на нови клиенти е приоритет на всеки бизнес, който иска да се развива. Има различни подходи за привличане на нови клиенти, но може би най-популярният и ефективен е телемаркетингът. Именно на него ще посветим настоящия материал.

Прочетете още

Какво е фулфилмънт и защо правилната му организация е важна за безпроблемното функциониране на бизнеса?

Точната и навременна доставка на продуктите е от съществено значение за растежа (а и за оцеляването) на онлайн бизнеса. Следователно, бизнесът винаги трябва да се стреми към оптимизиране и подобряване на своята стратегия за изпълнение на поръчките си. .  Но нека разгледаме в подробности какво представлява фулфилмънтът и как той може да улесни функционирането на бизнеса?

Прочетете още

Външен колцентър – ДА или НЕ

Свидетели сме как все по-голяма част от бизнеса се ориентира към виртуализация на услугите, така че да елиминира нуждата от физическо присъствие за осъществяване на поддръжка и клиентско обслужване. Въпреки това не е за пренебрегване фактът, че комуникацията с клиентите е движещата сила за задържането и увеличаването им, което е причина фирмите да правят инвестиции точно в тази насока.

Прочетете още