За нашият партньор
Индустрия: Туризъм
Международен тур оператор, специализиран в това да предлага своите услуги чрез каналите на директния маркетинг. Компанита оперира на световните пазари от 20 години , като осигурява атрактивни и ексклузивни пътувания на своите клиенти.
Предизвикателство
От 2016г компанията стартира своите услуги и за българския пазар в търсене на партньор с опит и традиции в управлението на кампании по директен маркетинг по отношение на:
– Управление на комуникацията с клиенти – приемане на резервации, привличане на нови клиенти, информиране на клиентите при промени вързани с екскурзиите, проверка на данни за документи и плащания по пътуване, популяризиране на нови дестинации
– Логистика на печани материали – писма, каталози, брошури към активни и потенциални клиенти.
Струдничеството
Входящи обаждания – 8000/месечно
Изходящи ибаждания – 1000/месечно
Имейли и запитвания през целеви страници – 300/месечно
Решения
Инплементиране на CRM система за управление на клиентите и интеграция със системата за обработка и администриране на входящи и изходящи контакти;
Осигуряване на специален телефонен номер за обслужване – отговор на въпроси за компанията, предоставяне на подробна информация за дестинации, цение, допълнителн пакети, формиране на крайни оферти, извършване на резервации;проверка на плащания и документи по пътуване, управление на оплаквания, коментари и препоръки.
Предоставяне на структурирани услуги за поддръжка комуникацията с клиенти – имейли и телефонни изходящи услуги.
Резултат
Изграждане на интегрирана система за управление на клиентите, която съдейства за увеличение степента на удовлетвореност на клиентите и осигурява пълна прозрачност в комуникацията по-всяко време;
Предоставяне на отговор на клиенти в момента на разговор, а при нужда от уточнение до 2 часа, независимо от избрания комуникационен канал.
- Ниво на обслужване – 99% от всички постъпващи обаждания се отговарят
- 86%/30сек. – 85% от обажданията се отговарят до 30 секунда
- Процент успеваемост при изходящи кампании за генериране на клиенти – 30%