Интервю с GENEZIS

Всеки бизнес в сферата на електронната търговия неминуемо се сблъсква с трудности и непредвидени разходи – от складирането на стоката, през обработването на поръчките и чак до клиентското обслужване. В такива моменти правилният партньор може не само да помогне в преодоляването на препятствията, но и да даде нов тласък на бизнеса. Ролята на външния изпълнител е именно това – да оптимизира всички процеси, за да подобри клиентското обслужване и респективно да увеличи продажбите.

Българският спортен бранд GENEZIS довери на Метрика оперативната си работа и за по-малко от 6 месеца отчете невероятни успехи и много доволни клиенти. Повече за съвместната работа между GENEZIS и Метрика споделя основателят на компанията Радостин Кузманов.

Разкажете ни повече за своя бизнес, продуктовата гама и какво ви отличава от конкуренцията в бранша?

Радостин Кузманов: Предлагаме спортно облекло и аксесоари. Фокусираме се над това не просто да правим продажби, но най-вече да вдъхновим всеки един човек да води по-активен начин на живот, както и да изградим общество от хора, които споделят еднакви ценности. Също така, произвеждаме по-голямата част от продуктите ни в България, с което се гордеем, като подхождаме изключително внимателно към качеството на продуктите, които предлагаме, защото искаме да предоставяме най-доброто на нашите клиенти. 

Защо избрахте да се доверите на Метрика да организира процеса по фулфилмънт, клиентското обслужване по телефон и складирането на продукти за вашия бизнес?

Радостин Кузманов: Избрахме да се доверим на Метрика за организацията по фулфилмънта и складирането на нашите продукти защото те са една от фирмите в България с най-богат опит в тази сфера. Имат добра организация и структура, която ни вдъхна сигурност и доверие, и са отворени да съдействат с каквото могат за оптимизацията на процесите.

От колко време работите с Метрика?

Радостин Кузманов: Работим с Метрика от 5 месеца.

Какво ви направи най-силно впечатление при работата с нашите колеги?

Радостин Кузманов: Добрата комуникация, бързото съдействие и предложенията за решаване на различните проблеми са нещата, които направиха най-силно впечатление у нас при работата с Метрика.

Кое е най-голямото предимство според вас даден бизнес да се довери на външна фирма да организира оперативната част от работата му?

Радостин Кузманов: Непредвидените разходи и проблеми, които могат да възникнат при наличието на собствен склад, работници на заплата и складови системи. Работата с доверена външна фирма като Метрика спестява много главоболия и проблеми, за които ние бихме мислили ако трябваше сами да организираме складирането и обработката на нашите поръчки.

Какви конкретни резултати постигнахте след като започнахме съвместната си работа?

Радостин Кузманов: Има две ключови подобрения, които постигнахме след като започнахме работа с Метрика. В периоди с по-голям обем поръчки нямаме значимо забавяне с изпращането и клиентите са доволни, че получават своите пратки максимално бързо. Когато имахме собствен склад често се случваше в периоди на разпродажба някои от нашите клиенти да получат своите пратки с голямо забавяне, което беше изключително неприятно. Поради складовата система на Метрика процента на объркани поръчки намаля драстично и такива почти нямаме. 

Бихте ли препоръчали някоя от услугите на Метрика на други бизнеси? Защо?

Бихме препоръчали услугите на Метрика, които ние лично използваме защото от личен опит знаем, че си заслужават и биха спестили много време и усилия, особено на стартиращи бизнеси като нашия.

 

Ако и Вашият бизнес има нужда от професионална подкрепа, не се колебайте да ни потърсите. Ние сме тук, за да бъдете Вие успешни!

Comments for this post are closed.