Интервю с Издателство БГ Учебник
Обработката и изпълнението на поръчките е важен аспект от управлението на онлайн бизнес и успехът ви като търговец до голяма степен зависи от качеството на услугата, която предлагате на клиентите си. Но изпълнението на поръчките е също предизвикателен, трудоемък и отнемащ време процес, който изисква екип с различен набор от умения.
А запитвали ли сте се дали не е по-добре да възложите тази задача на професионалисти с богат опит в сферата, особено ако бизнесът ви е с ясно изразена сезонност?
Ако изберете да се грижите за това сами, в слабите сезони вие ще сте принудени да плащате същите разходи като в силния сезон. Независимо дали имате 10 000 или 100 поръчки, все още трябва да плащате същия наем за склад и заплати за вашите складови служители. Не звучи много рентабилно, нали?
Ако все още се колебаете дали да поверите бизнеса си на външна компания като Метрика, специализирана в услугите по обслужване на електронните магазини, вижте какво споделят партньорите ни от Издателство БГ Учебник за успешната си работа с нас по време на най- натоварения им сезон:
Разкажете ни повече за своя бизнес, продуктовата гама и какво ви отличава от конкуренцията в бранша?
БГ Учебник е водещ онлайн магазин с 10-годишен опит, който е специализиран в продажбата на учебна литература.
Защо избрахте да се доверите на Метрика да организира процеса по фулфилмънт и складиране на продукти за вашия бизнес?
В периода около началото на учебната година имаме сериозен ръст на поръчките и очакване от клиентите за бързо изпълнение на заявките им. Това налага професионално фулфилмънт обслужване, поради което решихме да се доверим на Метрика.
Какво ви направи най-силно впечатление при работата с нашите колеги?
Работата е добре организирана и служители се отнасят професионално. Отделните звена работят в синхрон и по този начин работният процес е значително улеснен.
Кое е най-голямото предимство според вас даден бизнес да се довери на външна фирма да организира оперативната част от работата му?
Причините са много, като ние смятаме за основни бързата обработка на поръчките, отпадането на нуждата от повече служители и складови площи, възможността на екипа да се фокусира върху основната си дейност – продажбите, а не върху оперативните работа по обработката и изпращането на заявките.
Какви конкретни резултати постигнахте след като започнахме съвместната си работа?
Оптимизирахме складовите площи и увеличихме скоростта на обработка и изпращане на поръчките.
Бихте ли препоръчали някоя от услугите на Метрика на други бизнеси? Защо?
Разбира се. Бихме препоръчали Метрика на компании, които извършват онлайн продажби и имат нужда от доверен партньор, на когото да разчитат в работата си.
Ако и Вашият бизнес има нужда от професионална подкрепа, не се колебайте да ни потърсите. Ние сме тук, за да бъдете Вие успешни!