Телемаркетинг услуги от Метрика:
- Изходящи обаждания с цел представяне на продукти и услуги пред целеви групи потребители или бизнес клиенти; събиране на обратна връзка и генериране на потенциални клиенти
- Изграждане на база данни със специфична информация и/или със съгласия;
- Директни продажби – провеждане на обаждания с цел директна продажба, регистриране на поръчки.
- Организиране на бизнес срещи – представяне на продукт/услуга, проверка на ниво на интерес, договаряне на срещи с презентации, демонстрации или консултации с представител.
- Телефонни интервюта за целите на пазарни и маркетингови проучвания
- Телефонни интервюта с цел контрол на анкетьори при теренна работа
- Провеждане на телефонни интервюта с цел измерване на удовлетвореността на клиенти от получено обслужване и/или направена покупка.
- Изготвяне на гост листи за събития – селектиране на база данни с потенциални партньори/ клиенти; изпращане на покани, телефонна покана, потвърждение за присъствие.