Туризъм: От старта до лоялните клиенти
За нашия партньор
Индустрия: Туризъм
Международен туроператор, специализиран в предлагане на услугите си чрез каналите на директния маркетинг. Компанията оперира на световните пазари от 20 години, като осигурява атрактивни и ексклузивни пътувания на своите клиенти.
Предизвикателство
От 2016 г. компанията започва работа и на българския пазар, търсейки партньор с опит и традиции в управлението на кампании по директен маркетинг по отношение на:
– управление на комуникацията с клиенти – приемане на резервации, привличане на нови клиенти, информиране при промени, свързани с екскурзиите, проверка на данни за документи и плащания по време на пътуване, популяризиране на нови дестинации
– разпространение на печатни материали – писма, каталози, брошури към активни и потенциални клиенти.
Сътрудничество
Входящи обаждания – 8000 месечно
Изходящи обаждания – 1000 месечно
Имейли и запитвания през целеви страници – 300 месечно
Решения
Имплементиране на CRM система за управление на клиентите и интеграция със системата за обработка и администриране на входящи и изходящи контакти.
Осигуряване на специален телефонен номер за обслужване – отговор на въпроси за компанията, предоставяне на подробна информация за дестинации, цени, допълнителн пакети, формиране на крайни оферти, извършване на резервации; проверка на плащания и документи по пътуване, управление на оплаквания, коментари и препоръки.
Предоставяне на структурирани услуги за поддръжка на комуникацията с клиенти – имейли и телефонни изходящи услуги.
Резултат
Изграждане на интегрирана система за управление на клиентите, която съдейства за увеличение на удовлетвореността им и осигурява пълна прозрачност в комуникацията по-всяко време.
Предоставяне на отговор на клиенти в момента на разговор, а при нужда от уточнение – до 2 часа, независимо от избрания комуникационен канал.
- Ниво на обслужване – отговорено е на 99% от всички постъпващи обаждания
- На 86% от обажданията се отговаря до 30 секунди
- Процент успеваемост при изходящи кампании за генериране на клиенти – 30%