Екипът ни започва да трупа своя опит през далечната 2003 г., предлагайки на българския пазар редица иновативни за времето си услуги – продажби по телефона, кол център, изграждане на маркетингови бази данни и др. През годините се доказахме като един от пионерите в директния маркетинг в страната и сме горди да бъдем една от компаниите, учредили Българската асоциация за директен маркетинг (БАДМ).
Паралелно с развитието на маркетинга и рекламата на родния пазар, ние непрестанно развиваме портфолиото си от услуги и създаваме нови, базирани на пазарното търсене. За тази цел постоянно инвестираме в ноу-хау, обогатяване на необходимите ресурси и не на последно място, усъвършенстване на знанията и уменията на екипа.
През 2013 г. реорганизирахме услугите си под нов бранд и "Метрика" ООД стана компания с богата палитра от добре структурирани услуги, широк кръг от собствени клиенти и екип, който винаги се стреми Вашите клиенти да останат удовлетворени и лоялни към Вас.
В края на 2015 г. La Poste (френският държавен пощенски оператор) придоби мажоритарен дял от "Метрика" ООД. Дружеството бе избрано заради портфолиото си от маркетингови и логистични решения, както и заради управлението на бази данни, които са уникални услуги за България.
В последните 5 години усъвършенствахме технологичните си възможности, ползвайки международния опит, за да покрием все по-високите очаквания на нашите клиенти. Поставихме началото и развихме в детайли услугата по цялостно обслужване на онлайн магазини и можем да се похвалим с постоянно нарастващия брой партньорства.