Контактният център (колцентър) е изключително важно звено за всяка компания – много често той е първата комуникационна точка при обслужването на клиенти, както и при създаването на нови бизнес контакти с партньори или доставчици.
Ние в “Метрика” предлагаме по-пълноценната услуга, а именно контактен център. Поради все по-голямата популярност на понятието “колцентър” обаче, за Ваше удобство използваме двата израза тъждествено. Поддържането на собствен екип за клиентско обслужване често е обвързано с големи разходи за една компания, не е подходящо за всеки бизнес модел и етап на развитие. Партньорството с външен професионален колцентър, от друга страна, Ви дава предимството за кратко време да постигнете високо ниво на обслужване и комуникация с Вашите клиенти, както и да разширите възможностите за контакти на търговския си екип.
Научете повече за нашите услуги в направление телемаркетинг и обслужване на клиенти.
На Ваше разположение ще бъде опитен екип от колцентър оператори с работно време от понеделник до неделя, 8:30 – 21:00 ч. А повиквания, получени извън този времеви диапазон, се поемат от гласова поща и ще бъдат проверявани и обслужвани още на следващия работен ден.
Ако желаете да заявите консултация с нашите бизнес специалисти или да вземете своята оферта за колцентър услуги, свържете се с нас.