Терминът „фулфилмънт“ (fulfillment или по-точно order fulfillment) идва от английски език. От гледна точка на електронната търговия, това е целият процес по обслужване на поръчките в електронен магазин, а именно:

  • Складиране на стока
  • Приемане и обработване на поръчки
  • Експедиция на поръчки и работа с куриери
  • Приемане и обработване на върнати пратки
  • Отчетност
  • Допълнителни съпътстващи дейности

Ако сте собственик на онлайн бизнес и искате да обработвате всички пратки в кратки срокове и да осигурите добро ниво на клиентско обслужване, услугата за фулфилмънт със сигурност ще ви донесе доволни и лоялни клиенти.

Ние от Метрика можем да ви помогнем да се фокусирате върху важните неща: подобряването на функционалностите на онлайн магазина си или на продуктовото разнообразие в него, както и на маркетирането на продуктите си, като ви предложим цялостно фулфилмънт обслужване.

  • Работим със собствена интегрирана фулфилмънт система (автоматизирана складова система за управление на поръчки и склад), чрез която получаваме Вашите поръчки в реално време чрез API, свързано с Вашия онлайн магазин. Това гарантира бързото им обработване. Осигурявате си пълен синхрон между системата и електронния магазин.
  • Работим със система за разчитане на баркодове, за да елиминираме грешките при примане и изписване на продуктите. Когато върху продуктите Ви няма фабрични баркодове, ние генерираме вътрешни уникални такива. Знаем къде се намира всеки един от Вашите продукти, независимо от неговите разновидности (напр. цвят, размер, опаковка и др.). Можем бързо да обработим всяка получена поръчка, независимо от броя на елементите в нея.
  • Упражняваме стриктен контрол на продуктите при приемането им в склада за съответствие и добър търговски вид.
  • Извършваме редовни инвентаризации.
  • Осигуряваме пълна проследяемост на всеки етап от работата в реално време. Това Ви помага лесно да планирате и прогнозирате своите складови наличности. Осигуряваме проследяемост на срока на годност за продукти със срок на годност.
  • Обработваме върнати от клиентите Ви пратки. Обратно заприхождаваме продуктите в системата, когато те са с добър търговски вид.
  • Предлагаме и допълнителни услуги, свързани с облужването на електронни магазини (сортиране и преопаковане на стоки, лепене на стикери и др.), както и цялостно клиентско обслужване по телефон, имейл, социални мрежи.

За да получите предложение за фулфилмънт на поръчките от Вашия онлайн магазин, моля, свържете се с нас на тел. 0700 155 57, изпратете ни имейл на info@metrica.bg или попълнете нашата форма за контакт.