Терминът "фулфилмънт" ("fulfillment" или по-точно "order fulfillment") идва от английски език. От гледна точка на електронната търговия, това е целият процес по обслужване на поръчките в електронен магазин, а именно:

  • Складиране на стока – можем да съхраняваме Вашите продукти на пале или на стелаж, в зависимост от спецификата им и Вашите изисквания;
  • Приемане и обработване на поръчки – разполагаме със собствена интегрирана фулфилмънт система, чрез която получаваме Вашите поръчки в реално време;
  • Експедиция на поръчки и работа с куриери – интеграция със системата на куриерите за бързо проследяване и експедиране на поръчките;

 

  • Приемане и обработване на върнати пратки - обработваме върнати от клиентите Ви пратки и обратно заприхождаваме продуктите в системата, когато те са с добър търговски вид;
  • Пълна отчетност - Осигуряваме пълна проследяемост и отчетност на всеки етап от работата в реално време;
  • Допълнителни съпътстващи дейности - предлагаме и допълнителни услуги, свързани с обслужването на електронни магазини (сортиране и преопаковане на стоки, лепене на стикери и др.), както и цялостно клиентско обслужване по телефон, имейл, социални мрежи;

За да получите предложение за фулфилмънт на поръчките от Вашия онлайн магазин, моля, свържете се с нас на тел. 02/434 08 45, изпратете ни имейл на info@metrica.bg или попълнете нашата форма за контакт.