Телефонен маркетинг

 

Има три причини телефонният маркетинг да е успешен комуникационен канал – осигурява лично отношение към клиента, дава бърза обратна връзка и измеримост на резултатите от една кампания в реално време. Индивидуалният подход към клиента, който влагаме при всеки един контакт, дава високо качество на извършваните от нашия контактен център услуги. Свързаните с телефония маркетинг услуги, които предоставяме включват:

 

  • Организиране на бизнес срещи – представяне на продукт/услуга, идентифициране на интерес; договаряне на срещи с презентации, демонстрации или консултации с представител;
     
  • Събиране на информация и генериране на потенциални клиенти след получено предложение от директна поща или имейлинг;
     
  • Представяне на информация, за продукт, услуга, компания с цел генериране на интерес, събиране на данни и изпращанена директна поща или имейли;
     
  • Директни продажби – провеждане на обаждания с цел директна продажба, регистриране на поръчки;
     
  • Изготвяне на гост листи за събития - селектиране на база данни с потенциални партньори/ клиенти; изпращане на покани, телефонна покана, потвърждение за присъствие;
     
  • Пазарни и маркетингови проучвания – формиране на извадки от база данни с частни или юридически лица, провеждане на компютърно асистирани телефонни интервюта. Телефонни интервюта с цел контрол на анкетьори при теренна работа; провеждане на телефонни интервюта с цел изследване и измерване на удовлетвореността на клиенти от получено обслужване и/или направена покупка;
     
  • Потребителски телефонни линии - обслужване на входящи обаждания за регистрация на участия в промоции, игри и програми; поддържане на информационни линии обслужващи конкретни кампании или услуги; приемане на поръчки;
     
  • Виртуален офис – поемане на телефонен трафик, обслужване на обаждания от клиенти, партньори и дистрибутори, пренасочване на обаждания;

Сертификати: ISO 9001,Декларация