Директните продажби могат да бъдат ориентирани към представяне на нови продукти, повишаване продажбите на вече познати продукти и услуги, насочване към нови клиенти или задържане на вече съществуващи. Каквато и да е Вашата идея, директните продажби изискват добро фокусиране върху целта, добре структурирана база данни, отлично подготвени търговци, бърза реакция и гъвкавост. Множеството успешни кампании, реализирани от "Метрика", ни дават увереност, че се справяме по най-добрия начин. Когато става дума за организиране на услуги в сферата на директните продажби, на нас може да разчитате за следните дейности:

Обслужването може да включва приемането и обработката на поръчки от обаждания, директна поща, имейл и др., както и да включва отговор на запитвания през социални медии и чат.

В зависимост от Вашия бизнес телефонът може да бъде най-подходящият начин за връзка с клиентите Ви. Независимо дали искате да достигнете до нови такива или да направите допълнителна продажба към вече съществуващите Ви клиенти. А когато продавате сложен и скъп продукт, е нужно да се свържете с клиента за предварителното му представяне и организиране на среща за презентация.
Потърсете ни, ако имате нужда от:
- Продажби на продукти по телефона
- Приемане на поръчки по телефона
- Презентация на продукт и организиране на срещи с клиенти

Реализирането на една поръчка изисква много работа: намиране на продуктите в склада, опаковане, създаване и печатане на товарителница и заявяване на куриер. Вместо да се занимавате с това, можете да делегирате целия процес на нас. Разполагаме със:
- Специален складов софтуер, който ни позволява да следим наличностите и разположението на различните продукти в склада.
- Система за директно интегриране с онлайн магазина – научаваме за новите поръчки веднага щом бъдат направени.
- Договор с надеждни куриери.
Имаме готовност да се заемем с всяка задача, свързана с поръчки. Това ще Ви спести време, което да използвате, за да се концентрирате върху наистина важните неща.
Свържете се с нас, за да Ви освободим от досадната работа по обработката на поръчки.

Много често се случва въведените, попълнените данни от формуляри или форми да не са прегледно структурирани. Това изисква тяхната обработка, редакция и подредба, за да бъдат коректни и поръчките да достигнат своите адресати.

Чрез нашите машини за дигитален печат и персонализация можем да Ви осигурим допълнително отпечатването на корпоративни бланки, пликове, брошури, придружаващи документи, допълнителни материали по регистрирани поръчки.

Чрез нашите машини за дигитален печат и персонализация можем да Ви осигурим допълнително отпечатването на корпоративни бланки, пликове, брошури, придружаващи документи, допълнителни материали по регистрирани поръчки.

Знаем, че понякога се случва клиентите да откажат своята поръчка или поради някаква причина тя да не бъде доставена. Ето защо ние може да се погрижим за: разкомплектоване на върнати пратки, оценяване на качеството на върнатите материали, привеждане в добър търговски вид или бракуване, попълване на складови наличности, анулиране на документи и поръчки.

Имейл маркетинг, изготвяне на лендинг страници и онлайн форми за поръчки са активности, с които можем да Ви съдействаме за увеличение на продажбите. Всеки лийд от страница може да бъде обслужван в реално време, чрез интеграция със системата ни. Също така знаем, че обслужването на директните продажби не приклюва с изпращането на поръчката до клиента. Затова разчитайте на нас и за приемане, обработка и регистрация на плащания по поръчки, приемане на рекламации.